30 October, 2011

sleepless sheep






我ら大先輩、Salon Musicが11/16にnew albumをリリースします。
その1つ"wake up sister"にコーラス参加しました。

最初音源を頂いた時、すでに完璧なカッコイイ状態。
だったので
私なんかが入っていいのか?。。。と戸惑いましたが
超素敵に仕上げて下さいました。嬉しい。
そして素敵な曲達。ぜひチェックしてみて下さい。


Seniors I respect "Salon Music" they'll release a new album on 16th Nov.
I joined one song "wake up sister" of the album as chorus.
When I received the song, it's already been perfected.
So I hesitated to add my chorus to it.( I'd fit in?)
But they completed it so nice. I'm happy to be part of it.